اعلام نتایج مسابقات کشوری ریاضیات آسان ۱۳۹۷

دومین دوره مسابقات کشوری ریاضیات آسان روز جمعه پانزدهم تیرماه ۱۳۹۷ در محل دانشکده فیزیک و مهندسی هسته ای دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران و نمایندگی های سراسر کشور به طور همزمان، برگزار گردید.
پس از مشخص شدن نفرات برتر هر پایه تحصیلی، مرحله دوم این رقابتها جهت مشخص شدن نفر برتر هر پایه روز سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ در محل دفتر مرکزی موسسه تتا برگزار گردید و ۷ نفر برتر جهت اعزام تیم جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ انتخاب شدند تا در رقابت با دانش آموزان برتر این متد در سطح جهان (کشورهای امریکا، کانادا، انگلستان، دانمارک و…) شرکت نمایند.
به گزارش روابط عمومی موسسه تتا دانش آموزان برتر منتخب عبارتند از:
۱- پایه پنجم:صوفیا محمدی از اصفهان
۲- پایه ششم:دیانا شیرانی از چهار محال و بختیاری
۳- پایه هفتم:عسل الوندی پور از تهران
۴- پایه هشتم:حسام الدین رزاقی از قزوین
۵- پایه نهم:مهتاب هاشم آبادی از سبزوار
۶- پایه دهم:کبری شیر محمدی از تهران
۷- پایه یازدهم:مصطفی نعمتی از تهران
با توجه به رویکرد مهارتی- رقابتی متد ریاضیات آسان هر ساله مسابقات جهانیEasy maths در دسامبر با حضور بیش از ۷۰۰ نفر دانش آموز دوره دیده ی این سیستم در کشور هند(دهلی نو) برگزار میگردد.
ریاضیات آسان متدی مهارتی و پیشرفته برای افزایش سرعت محاسبات ریاضی است که در چهار عمل اصلی به علاوه توان و جذر، سبب توسعه دقت، سرعت و اعتماد به نفس در حل مسائل می گردد. در سالهای اخیر تعداد رو به رشدی از موسسات آموزشی پیشرو و ممتاز در جهان به این رشته مهارتی، اقبال نشان داده اند و موسسه تتا بعنوان نماینده انحصاری شرکت ICMAS در ایران، هر ساله مسابقات کشوری این متد را به منظور شناسایی نفرات برگزیده از پایه تحصیلی پنجم ابتدایی تا یازدهم متوسطه جهت اعزام به مسابقات جهانی برگزار می نماید.
لازم به ذکر است تیم اعزامی به مسابقات سال گذشته(۲۰۱۷)موفق به کسب پنج مدال جهانی شدند.

 

نفرات برتر دومین دوره مسابقات کشوری ریاضیات آسان (مرحله دوم)